Skip to main content

Bowers & Wilkins reparatie binnen of buiten garantie

Al ruim twintig jaar is Hanex Service het Nederlandse servicepunt voor Bowers & Wilkins reparaties en originele onderdelen en accessoires, zowel binnen als buiten garantie. Denk bijvoorbeeld aan actieve sub-woofers, de Zeppelin-series of soundbars.
U kunt bij ons terecht voor reparatie en levering van onderdelen voor alle producten van B&W.

bowers logo

Bowers & Wilkins, opgericht in 1966 in Engeland, is een van ’s werelds grootste speakermerken. Voornamelijk bekend vanwege high-end hifi-systemen voor in huis, maar ook vanwege hoofdtelefoons en elektronische audioapparatuur.

Uw Bowers & Wilkins apparatuur is bij ons in vertrouwde handen.

Wij repareren voor particulieren, winkeliers en de Nederlandse importeur Bowers & Wilkins.
Door onze jarenlange kennis en ervaring herkennen wij nagenoeg elke storing waardoor wij uw apparaat snel en tegen een nette prijs goed en betrouwbaar kunnen herstellen.
Wij beschikken over alle service documentatie, updates en modificaties waardoor uw toestel na een reparatie vaak in een betere staat terugkomt dan ooit tevoren. Ook hebben wij specifieke gereedschappen om componenten te vervangen of opnieuw te programmeren waardoor kostbare onderdelen als printplaten meestal niet nodig zijn.

Ruime voorraad originele onderdelen uit voorraad leverbaar.

De meest voorkomende onderdelen zijn uit voorraad beschikbaar of binnen enkele dagen in huis waardoor de reparatietijd kort kan blijven.
Mocht er een onderdeel niet meer leverbaar zijn dan hebben we vaak geschikte vervangers of zijn wij in staat de onderdelen te repareren.

Afhaalservice

Wij werken samen met een aantal transporteurs en kunnen het defecte product op het door u gewenste adres en dagdeel af laten halen.
Uiteraard kunt u het ook zelf bij ons brengen in Leimuiden om het persoonlijk aan ons te overhandigen.
Indien vervoer niet mogelijk of gewenst is kan onze buitendienst op locatie een reparatie uitvoeren.

Valt jouw product binnen garantie?

Bowers & Wilkins hanteert doorgaans de onderstaande garantietermijnen. Wil je hierover meer weten, neem dan contact op met B&W Group Benelux via 020 5602 940.

  • Passieve luidsprekers: vijf jaar
  • Actieve luidsprekers, elektronica en hoofdtelefoons: twee jaar
  • Accessoires: 90 dagen
{rsform 5}

 

Veelgestelde vragen:
Kan ik ook een ouder toestel laten repareren?

Ja., onze technici zijn zeer ervaren, zowel digitale als analoge apparatuur. Naast een uitgebreid onderdelenbestand met originele componenten hebben wij ook een ruime voorraad gedemonteerde apparaten, waardoor we toch vaak ook de oudere toestellen kunnen repareren.

Meer informatie ? Bel ons op 0172 506 993 en hou merknaam en type bij de hand.

Is reparatie op locatie mogelijk?

Hanex repareert niet-transporteerbare apparatuur of vaste installaties op locatie. Hou hierbij rekening met voorrijkosten. Mocht reparatie op locatie onmogelijk blijken, dan nemen wij (een deel van) het apparaat alsnog mee naar de werkplaats.

Wat is de garantie op de reparatie?

Hanex biedt standaard 3 maanden garantie op de gerepareerde klachten, mocht na die tijd het bestaande probleem terug komen of wanneer er een nieuw probleem ontstaat, zullen we dit uiteraard netjes oplossen.

Wat nu als reparatie niet de moeite waard blijkt?

Besluit je het toestel toch niet te laten repareren? Dan vervallende de onderzoekskosten t.w.v. 35 euro indien je het toestel bij ons achterlaat. Wil je het toestel retour, dan brengen wij de onderzoekskosten en de eventuele verzendkosten in rekening.

Hoe bied ik mijn defecte audioapparatuur aan?

Eenvoudig: Meld je reparatie aan via ons portaal óf kom van maandag tot en met vrijdag langs in ons service centrum voor verder onderzoek, een nauwkeurige diagnose en een prijsopgave. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Laat je na het onderzoek de reparatie uitvoeren, dan zijn de onderzoekskosten t.w.v. 35 euro gratis.

Product inleveren? Neem het volgende mee:

  1. Het defecte product (met voeding, afstandsbediening, etc.)
  2. Een duidelijke klachtomschrijving
  3. Bij reparatie onder garantie: de aankoopnota

Is langskomen in de ons service centrum binnen werktijden niet mogelijk? Lever je product op afspraak buiten werktijden in of laat de apparatuur ophalen met onze haal- en brengservice via ons portaal.

Is reparatie nog de moeite waard?

Twijfel je of repareren de moeite waard is? Bel ons op 0172 506 993 en hou merknaam en type bij de hand.

In de meeste gevallen blijkt reparatie zeker interessant doordat onze reparateurs op componentenniveau repareren. Zo vervangen wij alleen dat ene defecte onderdeel, niet gelijk het hele loopwerk of printplaat. En mocht reparatie niet de moeite waard zijn, dan denken wij mee over een oplossing.

Met welke merken kan ik bij Hanex terecht?

Hanex repareert de meeste audio merken buiten garantie. Daarnaast zijn wij voor veel gerenommeerde merken het officiële servicecentrum binnen Nederland, de Benelux of Europa.
U kunt voor deze merken zowel binnen als buiten garantie reparaties bij ons aanbieden.

Bekijk hier of wij servicepartner zijn voor jouw merk.

Waarom Hanex?
  • Officieel servicepunt voor veel merken
  • Gratis prijsopgave
  • Afhaalservice voor gemakkelijk transport
  • Ruime voorraad onderdelen
  • Hoogwaardige kwaliteit reparaties
  • Snelle en efficiënte service
  • Europese servicepartner voor diverse merken
  • Jarenlange ervaring in de audio-industrie
Vragen? Wij helpen graag!
  • Telefonisch advies: 0172-506993
  • Stuur uw vraag per email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.