Hanex Service: reparatie audio-apparatuur
Reparatie, onderhoud en onderdelen voor audioapparatuur
Hanex Service is gespecialiseerd in de reparatie, het onderhoud en de levering van onderdelen voor audioapparatuur. Al meer dan twintig jaar vertrouwen professionele gebruikers, muzikanten en hifi-liefhebbers ons hun toestellen toe, die wij weer in topconditie brengen. Onze ervaren technici hebben tientallen jaren ervaring en zijn in staat om uiteenlopende reparaties uit te voeren, of het nu gaat om elektronica, software of mechanische problemen.
Wij zijn verantwoordelijk voor alle garantie reparaties in Nederland en voor Cambridge Audio tevens Duitsland, Spanje, Portugal en Frankrijk. Voor Universal Audio verzorgen wij de garantie reparaties in de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Engeland. Buiten de garantieperiode kunnen wij reparaties uitvoeren voor klanten uit de meeste Europese landen. Bij het aanmelden van een reparatie in ons reparatieportaal geven wij de mogelijkheden aan.
De logische keuze
Onze technici gaan verder dan alleen reparaties. Hanex specialiseert zich in het bieden van oplossingen, zoals reparatie, modificatie, omruilen, technische ondersteuning en de levering van accessoires en onderdelen. Dankzij onze jarenlange samenwerking met diverse topmerken, fabrikanten en distributeurs, hebben wij een ruime voorraad originele onderdelen. Als deze niet beschikbaar zijn, bieden wij vaak alternatieven of gebruikte of gereviseerde onderdelen.
Kwaliteit en ervaring
Bij Hanex bent u verzekerd van een kwalitatief hoogwaardige reparatie. Als officiële servicepartner van verschillende merken beschikken wij over de meest actuele servicedocumentatie, updates en modificaties. Onze technici gebruiken hoogwaardige meetapparatuur om storingen nauwkeurig te lokaliseren. Wanneer de oorzaak onduidelijk blijkt, zetten we zelf ontwikkelde systemen in voor een grondige analyse op meerdere punten.
Hanex Service heeft jarenlange ervaring met het repareren van diverse merken en is van een aantal merken de Europese servicepartner. Als officiële servicepartner werken we niet alleen nauw samen met de distributeurs, maar ook direct met de fabrikanten. Hierdoor verzorgen wij de Europese retouren en reparatieservices voor meerdere merken, zelfs voor merken waarvoor we in Nederland niet de officiële servicepartner zijn. Dit benadrukt onze expertise en betrouwbaarheid op Europees niveau.
Snel en scherp geprijsd
Onze ervaren technici voeren reparaties snel en efficiënt uit, waardoor de kosten gunstig uitpakken. Dankzij onze storingsdatabase kunnen onze reparateurs snel de oorzaak van het probleem achterhalen en oplossen. Veelgebruikte onderdelen zijn altijd op voorraad.
Gemakkelijk vervoer geregeld
Het aanbieden van uw apparatuur is eenvoudig via ons reparatieportaal. Meld uw toestel aan en kies voor een afhaalopdracht of lever het product af bij een afgiftepunt. Lukt dat niet, dan werkt Hanex samen met een groot netwerk van winkeliers om het transport te regelen.
Kortom, bij Hanex Service bent u aan het juiste adres voor reparatie, onderhoud en onderdelen van uw audioapparatuur. Wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden, zodat u weer volop kunt genieten van uw audioapparatuur.
Ja., onze technici zijn zeer ervaren, zowel digitale als analoge apparatuur. Naast een uitgebreid onderdelenbestand met originele componenten hebben wij ook een ruime voorraad gedemonteerde apparaten, waardoor we toch vaak ook de oudere toestellen kunnen repareren.
Meer informatie ? Bel ons op 0172 506 993 en hou merknaam en type bij de hand.
Hanex repareert niet-transporteerbare apparatuur of vaste installaties op locatie. Hou hierbij rekening met voorrijkosten. Mocht reparatie op locatie onmogelijk blijken, dan nemen wij (een deel van) het apparaat alsnog mee naar de werkplaats.
Hanex biedt standaard 3 maanden garantie op de gerepareerde klachten, mocht na die tijd het bestaande probleem terug komen of wanneer er een nieuw probleem ontstaat, zullen we dit uiteraard netjes oplossen.
Besluit je het toestel toch niet te laten repareren? Dan vervallende de onderzoekskosten t.w.v. 35 euro indien je het toestel bij ons achterlaat. Wil je het toestel retour, dan brengen wij de onderzoekskosten en de eventuele verzendkosten in rekening.
Eenvoudig: Meld je reparatie aan via ons portaal óf kom van maandag tot en met vrijdag langs in ons service centrum voor verder onderzoek, een nauwkeurige diagnose en een prijsopgave. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Laat je na het onderzoek de reparatie uitvoeren, dan zijn de onderzoekskosten t.w.v. 35 euro gratis.
Product inleveren? Neem het volgende mee:
- Het defecte product (met voeding, afstandsbediening, etc.)
- Een duidelijke klachtomschrijving
- Bij reparatie onder garantie: de aankoopnota
Is langskomen in de ons service centrum binnen werktijden niet mogelijk? Lever je product op afspraak buiten werktijden in of laat de apparatuur ophalen met onze haal- en brengservice via ons portaal.
Twijfel je of repareren de moeite waard is? Bel ons op 0172 506 993 en hou merknaam en type bij de hand.
In de meeste gevallen blijkt reparatie zeker interessant doordat onze reparateurs op componentenniveau repareren. Zo vervangen wij alleen dat ene defecte onderdeel, niet gelijk het hele loopwerk of printplaat. En mocht reparatie niet de moeite waard zijn, dan denken wij mee over een oplossing.
Hanex repareert de meeste audio merken buiten garantie. Daarnaast zijn wij voor veel gerenommeerde merken het officiële servicecentrum binnen Nederland, de Benelux of Europa.
U kunt voor deze merken zowel binnen als buiten garantie reparaties bij ons aanbieden.
Bekijk hier of wij servicepartner zijn voor jouw merk.
- Officieel servicepunt voor veel merken
- Gratis prijsopgave
- Afhaalservice voor gemakkelijk transport
- Ruime voorraad onderdelen
- Hoogwaardige kwaliteit reparaties
- Snelle en efficiënte service
- Europese servicepartner voor diverse merken
- Jarenlange ervaring in de audio-industrie
- Telefonisch advies: 0172-506993
- Stuur uw vraag per email:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.